Hello sunshine!

Åh detta underbara väder gör mig så glad. Får så mycket mer energi men trots det har jag varit hemma typ hela helgen förutom min härliga pw igår på 7 km och så hängede jag med Maria en stund idag eftersom tv:n är ockuperad här hemma.
Skulle ha tagit en promenad idag också men kände av benen och näsan rinner plus att det är match imorrn så prioriterar den för stunden. Imorgon har vi också en riktigt målvakt!!! Så härligt med tanke på att vi nästan alltid har haft en utespelare förra säsongen som har fått stått. Hon har varit superbra men saknats ute på planen.
Nu har jag än en gång boat in mig i sängen framför min tv medans grabbarna spelar i vardagsrummet, ska bli skönt att sova kände jag när jag kröp ner under täcket så får se hur länge jag är vaken ikväll. Imorgon så står nog byte av däck på schemat eftersom mamma ordnar lunch! Antagligen kommer Johannes sova så får fixa bytet av däcken själv men om jag är snäll kanske pappa vill hjälps mig :) hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback