Dreamteam

Kan ju bara säga att jag har kommit till ett härligt gäng, bland dom bästa tjejerna. Synd att jag kom in så sent för jag är inte redo för uppehåll men men hoppas på att jag får ledigt så jag kan följa med på cupen!
Vi avslutade med en vinst iaf i lördags och hade jordens brakfest!! Tänker inte säga så mycket om kvällen förutom att den va GRYM!! 
Känns lite vemodigt att vi hade sista träningen idag men bara tagga om för fotboll istället som tar över varadagarna från och med nästa vecka :)
Längtar som en tok till sommaren nu så jag kan inviga min nya golfbag, ska ta ett bra kort och lägga upp men kan ju lova att jag kommer synas i skogen ;) där jag brukar hållla till :P
 
Måste ta tag i kära bloggen men har inte suttit vid datan på länge och orkar inte skriva på telefonen.
 
 
Förövrigt är jag besatt av Burlesque och Twilight!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback