A never ending story

A happy happy new year still!

Lever alltså fortfarande på att det är ett nytt år. Och med detta kommer alla nya starter som det nya året inbringar :)
Renoveringen är äntligen igång :) Jag rev kaklet i köket igår, säger det igen. Jag gjorde det :P hah så stolt över mig själv men det var så roligt. Funderar starkt på att lära mig lite mer om sånt. Gillar när man får arbeta på det sättet och det kanske kan vara nått för mig. Eller inte! får helt enkelt se.
Även toastolen är ditsatt idag så nu har vi en fin toa som spolar blått :) Den förra va ju faktist lite trasig och då får man byta och med tanke på hur länge den har stått i garderoben och väntat på att bli ditsatt så var det äntligen på tiden.

När jag kom hem från jobbet idag så blev jag överlycklig när jag upptäckte att min älskade sambo hade gjort totalmakeover i garderoben. Kunde knappt hitta mina saker och man fick plats och det var superfint :) Bra att ha en sjukskriven person hemma speciellt när han tröttnar på att vara hemma och hittar på sånna idéer som gör mig glad. Fick spendera dagen i soffan medas Johannes och Ryssen lagade mat, spaghetti och köttfärssås! 10 av 10 ger jag i betyg, riktigt gott :) Ryssen ska även hjälpa mig att göra lamm på samma sätt som på kungsbacken. Kan ha varit den godaste maten jag har ätit på länge så jag vill lära mig att göra den själv :D

Ikväll ska jag slå mitt rekord i att vara uppe och titta på tv, ikväll ska jag faktist hålla mig vaken för att se småkronorna spöa finland. Sen får vi se om jag ens orkar vara vaken hela kvällen men första perioden ska jag se. Är ju bara två timmar kvar och jag brukar ju lyckas sova strax efter 9 i vanliga fall men nu jobbar jag ju sent så kanske pallar att vara uppe lite längre :P

Puss på de säger jag bara!
Shottroulette gick sådärRenovering pågårklippte även ner granen och det slutade med många små sår på händerna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback