All I need is someone to save me Cause I am goin' down

Fredag:
Fest hos Natta med tjejerna. Mycket bra kvällblev det, hade superkul och att träffa mina flickor va nog bäst :) Saknar dom men ska bli ändring på det, får iaf träffa dom lite mer nu när fotbollen har dragit igång igen. Förfest alltså hos Natta sen drog vi vidare till Pulse där det var mycket trevligt innan det blev hemgång för min del. Sen en liten olycka på natten som jag helst inte vill vara med om igen men min älskling är så snäll och tar hand om mig när jag behöver det som mest <3 Men allat som allt så var kvällen riktigt lyckad. Behövde den här dagen!

Lördag:
Vaknade och mådde faktist riktigt bra om man bartser från att man inte kan äta så bra dagen efter man har festat men petade i mig frukost innan vi åkte till Jimmy och Åsa på födelsedagsfirande :) Satt som en säck potatis i deras soffa och mådde sisådär men blev lite piggare när vi satt och pratade resor med Jonas och Linnéa. Börjar verkligen längta till våran resa nu. Hoppas att veckorna går fort!
Mot coop bar det av för inhandling av maten till kvällen då det bjöds på fondue här hemma med Hanna och Mattias som matsällskap. En riktigt trevli kväll var det sen sängen väldigt tidigt för min del. Har nog aldrig sovitså gott som i natt.

Söndag:
Vaknade runt 11 tiden och gick upp till soffan där jag fortfarande sitter. Har kikat på Vampire Diaries och ätit chips och dipp. Nu väntar ett mysbad innan vi åker till Ida och firar att hon är klar med skolan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback