And I'm flying so high, High off the ground When you're around

Lilla jag tycker synd om mig själv idag! Vaknade och kände att något inte stod rätt till i magen idag men bara att pallra sig till jobbet för annars skulle jag sätta mina kära kollegor i en jobbig sits. Tur att Niklas är tillbaka och kan fixa sin runda så jag får vara hemma när magen håller på att kapitulera. Jobbat att vara den enda som kan en sak så det hänger lite på mig om jag kan vara hemma om man är sjuk. Tackar ändå för att dagen blev bra och det inte krävdes så mycket utav mig. Orkade verkligen inte ställa mig vid spisen när jag kom hem så älskling bjöd på donken och jag har nog aldrig kastat i mig en burgare så fort i hela mitt liv. Kanske blir så när man typ har överlevt på 5 mackor sen fredagen. Startade den dagen med kycklingspett med jornödssås vid halv 3 sen blev de inge mer mat den kvällen. Lördag delade jag min focaccia först med Johannes sen med Marcus så det blev inte mycket till lunch sen körde jag på stor popcorn med cola till middag på bion och söndagen blev det några tuggor rester sen fika. Inte så man överlever på det precis. Har kommit in i nått skit igen när maten inte går ner och inte ens chips eller godis lockar. Får se hur länge jag klarar det den här gången. Trött på den här skiten. Orkar verkligen inte träna men man blir ju piggare av träning så har lite ångest över detta för stunden :( suck!
Ikväll så sket jag som sagt i träningen och kröp istället ner i sängen och tittade på grey's och vampire diaries. Ligger efter så jag har att roa mig med en stund iaf. Nu sitter jag här i min ensamhet och kikar på Arsenal. Skulle ha följt med Johannes till Isabel och Putte men i mitt tillstånd tar jag mig inte utanför den här lägenheten ikväll! Funderar på att öppna kylen och titta ifa vi har något att äta. Annars måste jag nog kanske dricka lite. Blir inte mycket sånt heller tyvärr så det måste man komma ihåg att tvinga i sig. Stod även på vågen idag och det gick upp för mig varför alla byxer typ hänger på mig. Väger lika mycket som jag gjorde i nian nu. Många blir glada av att gå ner men herregud, vill inte ner till barnvikter! Är liten nog som det är, detta hjälper en inte att se vuxnare ut i andras ögon. Funderar också på att slänga mig in i duschen och bli lite pigg och känna mig fräschare. Lite conceler under ögonen så ser man inte för hemsk ut hoppas jag sen till kojs i bra tid så jag orkar jobba imorgon.
Nu ska jag peppa mig själv med mitt älsklingslag Arsenal och hoppas att min Thierry Henry får spela lite också ;)

Puss på de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback