As we go on, we remember All the times we had together

All the good times

Sitter och tänker tillbaka på gamla minnen och bara tänker att jag har levt ett ganska helt okej liv om jag får säga det själv. Alla minnen, bra minnen som vi hade i skolan. Kan ju säga att jag saknar skolan lite med tanke på hur mycket man orkade göra:) Jämt och ständigt nys planer, nya saker att göra! Allt att se fram emot! Kollade precis igenom alla bilder från balen och studenten och bara minns, trots skit vädret vi hade så var det iaf kul och nått vi kommer minnas föralltid. Lyssnade på graduation song igår ute på rundan och fick nästan en tår i ögat när man känner igen sig såväl i allt dom sjunger om. Hur vi föreställde oss livet och vad vi skulle bli när vi blir stora. Inte för att jag är så stor än men lillvuxen och mitt liv blev inte som jag trodde. Blev bara bättre!
Vi hade alla drömmar så stora men egentligen ville vi bara en sak, att få växa upp och bli bra och lyckliga människor och jag tycker det har gått ganska bra för min del! Visst folk får vara arga på mig för saker men man måste göra det som känns rätt helt enkelt och självisk måste man vara för att få vara lycklig på riktigt!
Kan verkligen satsta vidare på livet och alltid kunna tänka tillbaka på att jag valde många vägar som var rätt när jag var yngre. Gjorde många fel val men det är väl så man lär sig i livet?! eller. Men allt som allt så har det gått vägen hittils och jag fann min dröm! Johannes Rousu du gör mitt liv <3

Ska försöka hålla mig uppe idag tills finalen börjar kl 2, får se hur det går med den saken men är på god väg med mina drinkar som jag och Marcus har gjort idag. Inte för att nån annan gillade dom men jag och Marcus tyckte om dem iaf :) Nästa gång testar vi något nytt! 
Imorgon åker kaklet upp och det känns skönt att få ett helt nytt kök för det är precis vad vi kommer få. Från ljust till mörkt så det kommer bli en skillnad iaf och jag gillart! Bilder kommer när det sitter uppe.
Sen ska jag även ringa och gratulera Hanna som fyller imorgon och kanske hälsa på henne en snabbis på lördag och hon är hemma och har tid :)
Nu ska jag försöka roa mig med nått eller sova i nån timme innan hockeyn börjar eller sätta mig och redigera bilder. Får se helt enkelt! Har dock tröttnat på att inte kunna så min älskade vän Nathalie får komma och hjälpa mig som vanligt :P Haha jag måste vara den sämsta vännen som inte klarar av nått själv fast folk visar hur man ska göra ;)

Tar en klunk cider till och firar att det är 3 dagars helg och bara njuter.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback