Changes begins with a whisper




Den här filmen är verkligen värd att se. Jag, Johannes och Marcus kikade på den igår och vi alla ger den skyhöga betyg. Man blev arg, berörd och glad på samma gång. En ganska lång film men ge den chansen för ni kommer inte ångra er :)
Ikväll forsätter vi på samma spår och kikar på Missisippi brinner som handlar lite om samma sak och den upspelar sig på samma ställe. En riktigt bra film också som berör.
Mycket film har det blivit på senaste tiden men det är mysigt. Bion igår va super men hade inte förväntat mig något annat eftersom att filmen är så bra, denna gång stannade jag dock kvar för att se det som hände efter att eftertexterna hade rullat ett tag. Ja just de, filmen fortsatte och det är inte riktigt helt okej men nu är hela filmen sedd iaf.

Idag har mitt liv som hurtbulle börjat ;) En rask promenad medans jag väntade på Johannes skulle vakna men om man tänker gå ut och powerwalka som man inte har gjort på länge ska man kanske inte börja för fort. Efter nästan hela rundan började knät värka satan igen och jag trodde jag skulle ramla ihop så nästa gång tar vi det lite lugnare. Men annars var jag nöjd med mig själv :)
En biltur ut till hummelsta där vi hälsade på Jimmy med familj innan vi for vidare till Hanna och Mattias i Västerås för fika och titt på lägenheten. Jättefint va det och Hanna och jag bestämde oss för att vi faktist måste ses mer :P haha bra idé så snart blir det fonduekväll här hemma!

Nu ska det kikas film och sedan fotboll. Taggning för jobb men vet inte riktigt när jag börjar men det löser sig, diffar bara en kvart eller halvtimme max ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback