Happy happy happy

Sitter nere hos svärmor och väntar på att handbollen ska börja, under tiden sitter vi och äcklas av How clean is your house. Fatta att man bor så, usch! Tror Johannes uppskattar min städmani lite grann nu ;) haha
Har ätit och fyllt på magen igen för de behövs inför resten av veckan för nu ska vi slita gärnet och om det känns bra kanske det blir träning ändå imorgon :) hoppas på framsteg men förväntar mig inte så mycket.
Hittade min kamera på datan så humöret steg lite när jag förstår mig på nya saker :) happy face på mig idag. Käns skönt att mitt magont nästan är helt borta nu går det att stå ut med det iaf men nu är det hejja Sverige som gäller och lite wordfued kanske ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback