love is a wonderful thing

Trött efter veckans jobb, kul att det blir lika nästa vecka men då jobbar vi en halvtimme längre varje dag. Suck ge mig vår och sommar och semester nu! Skönt att vi åker snart. Resan är betald och alla pengar vi behöver där är redan undanlagda så kan leva på som vanligt utan att behöva spara. Känns helt okej :)
Tänkte vara duktig idag och testa något nytt i köket, gick sådär. Johannes är för tillfället nere och hämtar thaimat istället. Sen ska vi gotta oss med tunnbrödrullar med röra och lite morötter. Har hört att man blir piggare om man äter nyttigare så testar det ett tag ;) Får väl se hur lång tid det tar innan chipsen hittar tillbaka. Nu blir det myskväll med film och annat gott. Funderar på att kika på lite bilder på Egypten och hotellet så jag kan längta ännu mer tills vi åker. Ska bli såååååå skönt att komma iväg. Har inget emot att det har varit riktigt vinterväder med snöstorm typ men det skulle ha varit för typ 2 månader sen så diggar inte vädret just nu fast jag brukar älska det. Vill ha sommar och sol!
Återgå till maten och cidern och fira helg!
Jag älskar Johannes för att han är den perfekta för bara mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback