Never let you go

Mår helt enkelt piss. Det är så man sammanfattar mitt liv senaste dagarna. Helt slutkörd i kroppen och blir inte bättre direkt! Hatar det just nu och min stackars älskling är invalid här hemma och har ont så livet på fannagatan suger för tillfället. Vet inte ens om jag klarar av att jobba imorgon eftersom kroppen inte vill. Så länge som jag har varit sjuk nu måste vara rekord på länge. Är dock ganska pigg på dagen så känns som att jag borde kunna jobba men när jag väl har ansträngt mig i nån timme så kollapsar jag i sängen så lutar mot hemma även en dag till! :( måste dock bli frisk till onsdag för jag måste till fotbollsträningen. Frisk eller inte så ska jag ut dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback