Nothing left to loose

Har under dom här dagarna som sjuk lärt mig att verkligen älska tv och musik men mest av allt min vetekudde. Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan den närdom här dagarna inträffar. Har världens ångest för att jag sätter mina kollegor i en jobbig sits men ibland så är det kanske bättre att tänka på sig själv så jag har bestämt mig för att avstå vår första fotbollsträning imorgon med nya tränaren. Åker ut och kikar lite istället :) Håller också på att lära mig nya datan vilket inte går så speciellt bra men vad hade jag förväntat mig av mig själv. Kan inte ens skriva ordentligt på nya tangetbordet men den vänjer man sid vid förhoppningsvis. Har hittat lite nya låtar som läggs in på min lista för löpning, bra med dunk och musiken är som vanligt grym! The Pretty Reckless har alltid gillats men hade inte lyssnat så mycket på vissa låtar men dom är riktigt bra så nu nöter jag dom konstant, tur att Johannes också gillar dom lika mycket som jag eftersom jag vill höra dom jämt ;) Igår kom lite kläder som jag hittat på hm äntligen hem hit, mycket nöjd med resultatet. Äntligen ett par snygga svarta jeans som inte drar åt sig all smuts och ludd och som faktist sitter snyggt tills man har nött ut dom. :( Nu ska vi äta lite mat som Johannes så snällt har fixat, spaghetti och köttfärssås. Mums! Måste nog även klippa mitt hår också så om nån känner manad så vet ni var jag finns :)

PUSS

Nu ska jag hitta webkameran på den här datan, måste ju hitta den nånstans, hatar att inte få manual så man hittar på nya skitgrejer :P Okej en snygg bra data är alltid bra men jag fattar noll som vanligt!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback