Sick all the way into my bones

Yeey sjuk igen!! :( suck. Det går aldrig över det här. I tisdags på kvällen kom illamåendet krypandes men opptimist som jag är så trodde jag att det skulle gå över och de hade det gjort tills jag började jobba och anstränga mig på jobbet. Så illamående som jag var så åkte jag hem till sängen och där och soffan har jag nu tillbringat dagarna. Till råga på allt så har jag gått och dragit på mig världens förkylning så livet leker inte just nu. Får dock ta tag i mig själv och skjussa ner Johannes till sjukhuset för hans operation imorgon och sen ska jag typ tuppa av på soffan och vänta på att dom ringer och säger att jag får hämta hem min älskling. Om inte så får Maria hålla mig sällskap på kvällen eftersom feg som jag är vill jag inte vara själv. Nu ska jag ligga i sängen medans älskling hämtar mat. Tur att ci hjälper varandra att klara av dagen. Antar att det blir ombytta roller i helgen så jag njuter så mycket jag kan :P

Dock pissed för att jag missade min fotbollsträning som jag ville gå på men men det kommer fler :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback