Start of something new :)

Ännu ett nytt år med nya förväntningar, många löften och samma gamla vanliga sak att göra! Ändå så känns det så underbart med ett nytt år! Jag har mina förväntningar på hur det ska gå och hoppas att allt går i uppfyllelse :)
Nyårslöftet för mig och Johannes blev nått liknande för båda. Mitt: att gå till gymmet två dagar i veckan förutom när jag är utomlands, sjuk eller på dåligt humör ;) alltså inte så svårt att hålla mitt men jag ska verkligen försöka att klara det här. Har Johannes på min sida som stöd eftersom hans löfte var att träna upp knät så fort som möjligt efter sin operation så vi spenderar nog ganska mycket tid på gymmet ihop :)
Gårdagen blev en riktigt lyckad fest med super god mat, shottar och rakettittande på torget! Firade in 12 slaget med älskling vid min sida och bara njöt! Tackar värdparet johanna och kalle för en trevlig kväll och underbart fixat!
Denna dag har vi ägnat oss åt tvtittande, sovpauser i soffan och promenad. Har även pimpat Marcus bil med strålande texter :P
Nu njuter jag av glass till morden i midsommer och laddar inför en veckas jobb igen. Imorgon ska vi köpa kakel så vi kan börja riva och kanske förhoppningsvis få allt klart till helgen.
Slängde också ut julgranen idag eftersom barren låg mer på golvet än satt på granen ;) i samma veva åkte alla döda blommor ut också så nu är det tomt här hemma men det känns ganska skönt :) kan sova gott inatt och tänka tillbaka på ett fantastiskt år!


Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback