Stuck on you babe!



Äntligen

En lång väntan är äntligen över, kaklet sitter uppe och jag är hur nöjd som helst! tyck gärna till vad ni tycker men jag tycker det blev grymt! Tack Lina som gjorde det här för oss. Ett steg kvar i renoveringen innan vi är helt nöjda men det största projektet är klart iaf :)

Igår va det spelkväll hos Putte och Isabel, mycket bra initiativ av dom. Var superpigg hela kvällen med tanke på att älskling och jag sov till 12 igår. Busigt av oss men har man tre dagar helg är det helt okej att få sova ut en dag och ladda batterierna ordentligt för en gångs skull :) Idag väntar shopping i västerås med älskling och Marcus och vi avslutar kvällen med bio :) Breaking dawn blir det fast jag redan har sett den men oj så bra den var så jag går gärna på den en gång till med grabbarna!
Imorgon åker vi iväg till min kära vän Hanna och hälsa på. Ska bli superkul eftersom jag saknar henne. Ska bli kul att se den nya lähgenheten också :)

Tjingeling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback