When I look back I can see how broken I was until you came into my life

Jag som sa att jag inte skulle träna som jag ändrade till att ta de lugnt, japp de va ju lätt när det var den roligaste träningen på länge. Tiden gick fort och alla skrattade och hade kul. Inte van att se så många heller så det var plus i kanten. Hoppas på lika bra uppslutning på resterande träningar :)
Imorgon väntas bowling med jobbet och Lasse och jag slipper jobba full tid för att vi ska hinna ner i tid, plus att det bjuds på korv med bröd till lunch. Lyx hos oss som inte har höga krav direkt men vi älskar korv :) Lite tråkigt att inte hinna jobba över men träningen gick före och oj så lycklig jag är just nu fast benen knappt bar i slutet av träningen. Skulle kanske ha tagit det lugnt iaf men men, snart helg och då kan jag vila upp mig igen :) Allt känns toppen just nu förutom en negativ sak. Datorer och teknik jag är så dålig på det så jag blir arg på mig själv. Suck suck suck stackars liten Maria som alltid hittar nått hon kan bli arg på. Som vanligt gäller det datorer eller annan skit som det kallas för hos mig men min snälla Nathalie kommer och räddar dagen imorgon så imorgon blir en bra dag :)

Älskar fortfarande musik och filmer, kanske ska flörta med Johannes att bära in gamla datan så jag kan kika på serier iaf eftersom han erbjöd sig men toppmöte på tv vill man inte heller missa så har ett dilemma just nu. Tippar på att jag blir kvar i soffan med lite chips så länge :)

Puss på livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback