Are you all right because I feel fine

Ännu en kort dag på jobbet! Lyx :)
Struntade i att äta på jobbet så tog med min kycklingsallad hem istället och njöt på balkongen! Solen bestämde sig för att kika fram tillslut så jag tog på bikini och plockade med penna och papper för att skriva en lite checklista till nästa vecka. Tror jag lyckades skriva upp allt viktigt. Älsklingen o h jag bestämde oss också för att åka vidare upp till Idre direkt när vi kommer hem i några dagar så det blir en långsemester :) ska bara lämna av Marcus eftersom han ska till Spanien med några andra så då frågade Anna och Mats om vi ville komma till Idre och det lät som en bra idé :)
Kommer bli en bra semester det här!

Idag har vi varit duktiga och sprungit eftersom vi har uppehåll i fotbollen så åkte upp till gånsta och tog femman:) jättestolt över min Johannes som nästan tog sig runt hela utan för många pauser, de va ju trots allt första gången han sprang på över ett år så det va skönt att komma igång :) ska nog försöka få med han nån gång till innan vi åker till Kristianstad.

I'm on right track baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback