Fullt ös medvetslös!

Jag har garanterat haft fel uppfattning om semestrar inser jag nu efter två dagar i fjällen med anna, Mats och Johannes. Fjällvandring igår på över 2 timmar, duktiga oss! Sen 9 hål idag på Idre golfbana, nästan som Fjällvandring igen enligt mig fast man ska orka slå och släpa runt på en vagn också. Tackar nästan för att det kom regn så vi kan spela sista nio en annan dag. Har nog aldrig varit så trött i mina ben som jag är just nu men kul är det :) Vi spelar scramble så jag och Johannes är i lag och vi äger!!! 27 poäng än så länge efter 9 hål så vi är nöjda. Hoppas det håller i sig när vi ska spela klart. Vi kollade även på katter idag och har hittat en sååå söt liten krabat. Hoppas vi kan få honom, isf blir vi med katt i slutet av augusti :) längtar tills hitta katten svarar imorgon så vi kan åka och hälsa på honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback