I fell right through the cracks, now I'm trying to get back

Herregud min rygg! Tog i alldeles för mycket igår och det får man lida för idag. Kan inte ens andas utan att det gör ont så golfen blev väldigt tung idag. Första nio gick käpprätt åt helvete milt sagt men sen bet jag ihop och typ grymtade efter varje slag jag slog för att det gjorde så ont men det lönade sig :) gick bättre sista nio än gårdagen och då streckade jag ändå två hål på sista så allt som allt är jag nöjd :) och värmen är här och jag har ingen pool i närheten, usch! Får sol på golfbanan iaf men nu vill man ligga i en pool på en madrass med fötterna i ;) haha dagdrömmar! Nu in i en kall dusch och sen åker vi och gosar med Zlatan innan det blir grillning ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback