It's all over and done

Imorgon far vi hem. En dag tidigare än planerat men ska det bli runt 8 grader känns det sådär att vara kvar. Känner inte direkt för vandring eller golf så en lugn frukost innan städningen så kanske vi är hemma runt 8 på kvällen och det känns super! Skönt att ha två dagars ledigt med hjärtat innan jag tar en vecka till och han börjar jobba endast för att ha jour på torsdagen v 30 så jag krigare till mig mina veckor i onödan men men ska bli riktigt skönt att ha mina första tre veckor betalda semester i rad och fortfarande ha semester kvar :) äntligen samlar övernattning vuxen poäng! Jag och min underbara sambo krossad Mats och Anna i golftävlingen, gick på banans par sista nio och tog inte ens en enda tvppoängare. 58 poäng på 18 hål, tror vi äger på nya banor vi aldrig ens gått på!!! Ska lätt tävla med älsklingen hemma, tror ju att det kan gå ganska bra då :) har haft två underbara veckor av min semester trots vädret måste jag ändå säga men bort bra hemma bäst! Har packat nästan allt inför morgondagen så hinner med en dusch innan vi drar hem mot enk! Puss på er!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3124429/images/2012/pic_500891669606ee2905000209.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3124429/images/2012/pic_50089185ddf2b37aee000350.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback