Misplaced trust and old friends

Tröttaste tjejen i den här staden!
Började med golfträning i en timme som bestod av sandlådelek med böjda ben så det kändes fint med tanke på löpningen igår men bara bita ihop så drog till gånsta direkt efter träning och sprang 5 km. Kändes lite tungt med träningsvärk i benen och ganska utmattad men tog mig runt på en helt okej tid för att inte ha sprungit långt på väldigt väldigt länge. Hoppas kunna kapa med 10 min till :) fick springa själv idag eftersom min kära sambo gjorde sin första fotbollsträning idag, betyder att jag fick sitta hemma orolig för hans knä men det hade gått bra så det kändes skönt att höra!
Har legat i soffan sen dess men man får vara soffpotatis efter en sån här dag tycker faktiskt!
Dock känner jag mig inte så pigg och glad :/ vet inte vad det är men har ingen energi och trots att jobbet är superskönt för tillfället känns det riktigt tråkigt att gå dit och det suger! Depp Depp alltså men tur att det är semester om två dagar, hell yeah!
Måste ta tag i mig själv med mat osv. Förstår själv att man inte orkar när man inte äter ordentligt så det måste vi göra något åt tror jag men är svårt när man blir mätt efter typ 4 tuggor :( usch! Hoppas det blir bättre snart!
Nu ska jag hoppa i säng och hjälpa mitt hjärta att vakna imorgon kvart över 5 för han ska spela golf halv 7! Helt sjuk, då ska jag fortfarande sova kan jag garantera :) och jag ska försöka att inte väcka han halv 12 inatt bara för att jag vaknar mitt i en dröm och tror att klockan är 20 i 7 och att han ska bli försenad så jag helt på riktigt sparkade på Johannes för att han skulle vakna och sen insåg jag mitt misstag och typ krävde att han skulle somna om på en gång vilket inte funkar när man blir väckt av en tjej med panik. Lyckades alltså inte direkt men jag gjorde ett försök iaf att få Johannes att somna men tror jag somnade först. Är inte världens bästa sambo men det va trots allt första gången som jag råkade väcka honom annars hinner jag vakna till liv själv och inse vad klockan är. Det jobbiga är det brukar inträffa flera gånger i månaden. Tor jag har nått mer fel i kroppen alltså ;)

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback