River upp gamla sår

Sitter hemma själv efter en supermysig middag på fernandos med grabbarna. Kände mig dock lite vilsen med dom så bestämde mig för att gå hem medans dom fortsätter ute ett tag till.
Saknar mina vänner! Att umgås med bara killar är kul men min vänner är ändå mina vänner som jag skrattar och har kul med, dessutom är de sådär att alltid vara flickvännen som är med så låter dom ha lite egentid så kan jag ha lite egentid här hemma framför tv:n med en glass kanske :)
Blev som sagt inte vita elefanten med mys och packnig här hemma så det får väl bli imorgon :P

nu ska jag krypa ner i min pyjamas och ta fram en glass och sen sätta mig i soffan under filten och bara njuta av ensamheten :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback