The family is growing

Blev inte kattungen vi hade tittat på utan det blev en annan liten krabat som jag föll för direkt. Lite längre päls har den här underbara varelsen. Så pigg och glad och jag vill bara ha hem honom nu. Får dock vänta en hel månad eftersom dom måste vara 12 veckor, suck! Får dock hälsa på många gånger så åker tillbaka på onsdag :) Namnvalet blev ganska lätt. Måste ha ett med s-ljud så där rök Johannes val som var Melvin. Han har insisterat på att det namnet skulle vårat första djur ha men så blev det inte eftersom det blev en katt istället för hund som jag jag har sagt att jag ville ha men blev en katt ändå! Vi valde Zlatan istället, vår egna lilla cooling! ;) längtar supermycket nu. Ska ta lite mer kort på onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback