Aldrig mer alkohol!

Lördagen va så jävla rolig, bästa festen!
Började i spöregn och spelade fotboll, har nog aldrig i mitt liv längtat så mycket efter en varm dusch som jag gjorde den dagen. Skallrade tänder och blåa läppar hade jag och skulle alltså försöka spela fotboll. Gick sådär men vi kom inte sist iaf, hade riktigt roligt men vädret kunde ha varit bättre. Kom äntligen in i duschen och när jag nästan är klar så försvinner varmvattnet så fick ta en kalldusch till råga på allt så va lite halvmör och blev inte direkt varm så på med myskläder och hem till Anders på förfest. Att man tappade rösten och blev förkyld är inte så svårt att veta vart det kom ifrån men festen blev riktigt rolig på kvällen eftersom solen bestämde sig för att kika fram :) på med klänning och bästa humöret och så startade vi festen. Jag va full redan innan vi kom fram till pluto så minnesluckor har man men det har alla andra också de gör inget alls ;) mumsade i mig majs och grillbuffè till middag och tydligen skumpa av nån som bjöd alla som kom upp. Vi visade även att Enköping är kontoret som kan festa loss på gammalt och nytt sätt. Körde lite tigerjakt med Mora träsk och skakade loss ordentligt! Riktigt kul men dock förstod inte vissa vad vi höll på med men vi hade kul! Tänkte även dra till blue moon bar senare på kvällen men där sprängde dom ju, wtf liksom!!! Stannade på Pluto hela kvällen och bara röjde men fan va kul vi hade! Vid två så drog vi hem efter att ha letat efter Julia i en kvart men hon hade redan dragit fick vi veta sen så vi tog sista bussen hem. Va även lite busiga Micke och jag och köpte kebab som vi absolut inte fick äta på bussen men vi sjönk ner bakom två säten och tryckte i oss lite mat. Trodde att jag skulle må bättre av det dagen efter men fy fan så jag mådde. Vaknade halv 11 hur pigg som helst, gick upp till soffa och hittade popcornen så åt det till frukost. Gick väl nån timme sen kom det, spykänslan och magont. Även rösten va helt borta och jag som hade match på kvällen. Fick i mig två chicken bits från donken innan det tog stopp. Mådde verkligen som en påse skit hela dagen och matchen gick sådär. Ledde med 2-1 i halvtid men sen vände dom och vann med 2-4 :/ mådde fortfarande skit resten av kvällen och somnade i soffan. Har efter det här lovat mig själv att aldrig mer dricka alkohol! Synd att det är midsommar på fredag och gatufest helgen efter det men det är inte värt att må såhär efter en fest så nykterist javisst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback