Boring boring boring.... är ganska skönt ändå;)

Nyss lämnat av Johannes på golfbanan där han ska spela två generationer med sin mamma så nu sitter jag här ensam hemma och funderar på vad jag ska göra. Träna lite på wii så man får en mjukstart, gymmet blir för jobbigt. Sen storhandla :/ Usch vad tråkigt och det jobbigaste är att jag knappt kommer kunna bära in allt själv så det blir till att springa några vändor men då slipper jag dra med älsklingen på det sen plus att det blir mat mycket tidigare. Fläskfilé me ris och god sås står på schemat idag. Tänkte nog även hinna åka upp till underbra hem och kika på soffor och provsitta nån så vi vet vilken vi ska köpa sen :)
Är nu bara två veckor kvar till nya sängen kommer och det ska bli så skönt med en ny stor säng så vi slipper slåss om våra platser när vi sover! Annars är mitt liv ointressant som vanligt, missade ju festen igår så det va riktigt tråkigt men skönt att inte vara bakis idag ifs :) yees!      Blev bio igår istället med Johannes, Marcus, Putte och Mike och vi kollade på The Dictator och den va bättre än jag trodde så riktigt nöjd att jag följde med istället för att sitta hemma helt själv och glo på tv :P
Nej nu måste jag ta tag i mig själv och träna lite sen ta en lång härlig dusch och sätta igång med alla sysslor.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback