Hey I made it

Jag visste det. Lite för många springportar va droppen för min del så har haft sjukstuga här hemma sen måndags kväll och det går inte fort att bli frisk ska jag tillägga. Öronvärk, halsont och mör som en vet inte vad. Behövde gå till handlarn idag för att kunna göra lite lunch och det kan ha varit det jobbigaste i mitt liv. Fick lägga mig på soffan pga av utmattning och yrsel. Går med andra ord sådär.
Missar midsommar på ektorp också så jag åker hem till mamma och pappa istället och äter middag där innan jag slocknar på deras soffa. Sen på kvällen får jag nog åka och hämta en full Johannes på ektorp men hinner kanske sova en stund innan han ringer för hämtning :)
Nu ska jag fortsätta kurera i soffan och försöka sälja fotöljen som är den enda möbeln kvar innan vi köper ny stor soffa.
Vi börjar boa in oss ordentligt nu i lyan efter typ ett år här men det funkar lite bättre när ens älskling inte längre är sjukskriven :)
Äntligen kom solen fram så är det bra väder imorgon ska jag nog ta mig ut på balkongen framåt eftermiddagen om solen vill kika fram :)
Nu dags för sängen, den underbara sängen!!
Imorgon kommer Maria över och kurerar mig lite med glass som jag införskaffade idag :) skönt att leva på glass ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback