Högre makter motarbetar mig

Gaah jag är förstörd i mina ben efter gårdagsträningen som blev min sista tror jag. Vad gör jag ens på en fotbollsplan?!
Aja man får väl skaka av sig det här och pallra sig ut till träningen på tisdag ändå och se om det går bättre.
Kan man vara med hatad av högre krafter när man helt oskyldigt går på stan och får fågelpiss på sig, alltså rakt i huvudet!! Vad är det för fel på mig som råkar ut för all skit. Bara att åka hem från stan där man stod och drömde sig tillbaka till sin egen student, vill uppleva den igen fast med bra väder!!
Och inte nog med det utan strömmen gick på jobbet så där kunde vi inte jobba klart så fick ingen mat till lunch så nu sitter jag här och hungrar ihjäl mig men ska ju äta snart med älsklingen så får väl hålla mig ett tag.

Kvällen ikväll hoppas jag blir super mysig med min älskling! Äta gott och mysa framför fotbollen som börjar idag så från och med nu är jag soffpotatis under hela em men man kan ju alltid dra fram löpbandet och springa en vända där under fotbollen :)
Känns som en bra helg att se fram emot också och det känns underbart! :)



Jag älskar min Johannes mest av allt! Han som får se mig ledsen och gör mig glad igen, han är mitt liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback