I like to stare at the sun And think about what I've done

Midsommar hemma hos mamma och pappa va superbra, låg i solstolen hela eftermiddan och läste och hade det skönt. Åt jordgubbar med glass till lunch, opps ;) sen blev det grillat till middag och lite glass med jordgubbar till efterrätt, är det midsommar så får man unna sig :) Kikade på fotbollen hemma hos dom också och njöt av att vara där hela dagen i lugn och ro. Längtar tills älskling och jag köper hus nångång!
Efter fotbollen åkte jag till Ängsö för att hämta Johannes och jag har då aldrig sett så trötta människor, alla typ sov i soffan när jag kom ut så när vi for hemmåt gick alla och la sig igen.
Hemma hann jag precis lägga mig tillrätta i sängen med boken i högsta hugg när Anders ringer och vill bli hämtad långt ut på landet så ner till bilen och iväg. Kom hem igen vid 1 tiden och blev förbannad på grannarna som dunkar tokhögt ute på deras altan. Tänka på grannarna kanske!!
Skönt att vakna pigg och inte va bakis kan man säga dagen efter :) Lunchade på Astas med Johannes innan vi åkte till golfbanan för lite golf innan vi åkte ner till mamma och pappa för middag.
Älskar också min nya kamera så kort tog på alla blommor bara för att testa inställningar, måste nog rådfråga nån som är lite bättre än mig men blev bra bilder :)

fler bilder kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback