In a second it can all be gone!

Halva veckan avklarad och det känns asbra, har gått hem tidigare nu i två dagar så har hunnit med lite hemma innan det har varit dags för träningar. Körde lite yoga idag innan golfträningen och jag typ älskar den sortens träning!! :)
Skulle ta lite kort på golfbanan idag eftersom jag följde med Johannes m. f på några hål i väntan på att träningen skulle börjar men vad händer, jo det typ börjar spöregna så det va bara att hämta en extra regnjacka och lämna kameran, kul?! Har alltså lallat runt i tröjor och två regnjackor och ändå frös jag !?! Vad är mitt problem? Hungrig va jag också så efter träningen gick jag med 3 hål sen åkte jag hem och åt hårdmacka med ost och gurka, mums.

Har legat i soffan sen dess och glott på fotboll så håller tummarna för Spanien trots att dom spelar så tråkig fotboll men jag har ju faktiskt drömelvan att tänka på ;)




~ta hand om varandra för du vet aldrig när den personen du älskar mest kan försvinna~


Jag älskar dig Johannes Rousu, du är min alldeles egna ängel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback