In sickness and in health

Suck fortfarande sjuk. Är väldigt trött i kroppen och orkar inte anstränga mig ett dugg utan att bli svimfärdig :/ blir alltså en nykter midsommar i år igen vilket suger. Får ha trevligt hemma hos mamma och pappa på kvällen och sen kanske åka ut ett tag på eftermiddagen till bresse och ta lite kort kanske. Förhoppningsvis finns det någon som är ledig på eftermiddagen som kan göra mig sällskap. Annars blir det för mig själv.
Idag har jag släpat med Johannes in i massa affärer på jakt efter en ny soffa, hade bara behövt åka till en för vi hade nog bestämt oss för den innan vi lämnade affären men vill man vara säker så vill man. Kommer alltså ruinera oss igen med det här köpet men såå värt kan jag bara säga. Är så trött på våran soffgrupp just nu...
Är nog ganska bitter just nu märker jag men det suger verkligen att missa en jättetrevlig kväll med massa trevligt folk imorgon så nu längtar jag typ tills morgondagen är över så alla kan sluta prata om sina planer....

Underbara Maria kom och gjorde mig gladare idag på dagen när hon kom med hembakt kladdkaka, min favvo! Lyxade till med glass, mums!! Tack bästa vän <3

Nu blir det fotbollstittande och ska försöka bli på bättre humör så min underbara pojkvän kan vara glad hela kvällen och kanske massera min rygg om jag ber lite snällt ;)
Förövrigt älskar jag nya sängen, bästa inköpet någonsin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback