It's too cold outside For angels to fly

ÄNTLIGEN!!! Nu går det äntligen bra i golfen, sänkning igår när vi spelade och det känns jättebra! Börjar hitta mitt spel nu så hoppas det kan fortsätta så.
Blev fotbollstittande hemma hos oss igår men trevlig värd som jag va så somnade jag. Som vanligt alltså ;) så när Johannes väckte mig hade alla gått och det var dags att gå och sova. Nedräkning nu tills sängen kommer :) 5 dagar kvar!!!!
Idag tog vi sovmorgon och oj så skönt det var att få sova ut och ta nya tag inför vecka :) lunchade på wickmans med älsklingen innan vi åkte upp till golfbanan för att spela 9 hål innan fotbollen började. Hade inte planerat in regn men hade tur som hade med mitt paraply och fick en regnjacka av Anna så jag klarade mig galant. Gick sådär men har upptäckt att jag underskattar mina slag lite. Kan visst slå längre och det hade jag inte räknat med så det var dagens höjdpunkt! :) tog även med kamera och tog bilder när det inte regnade så blev inte så mycket idag men hoppas på nån fin bild :)
En snabbis ner till mamma och pappa där vi fick lite tårta medans dom beställde grejer från new body av mig och sen åkte vi hem till Anna och Mats där vi fick mat och nu kollar vi fotboll. Sen blir det handling innan vi åker hem och mumsar i oss melon. Slipper fixa matlådor eftersom vi fick det här så det va riktigt skönt! :) då va de bara resten av vecka som vi ska fundera ut och fixa och imorgon spelar äntligen Sverige!!! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback