Keep your feet on the ground When your head's in the clouds

Igår bestämmde sig jag och Johannes för en mysig hemmakväll med tacos och lite gott till kvällen så jag köper hem jordgubbar och naturgodis men vad händer på kvällen då?! Blir inte ens de minsta sugen på allt det goda och då åt jag ändå inte så mycket mat för att jag ville spara mig till kvällen och det slutar med att jordgubbarna står kvar i kylskåpet och naturgodiset står framme men förblir orört. Vad händer med mig? Har faktist gjort morotskaka också men det rör jag inte heller så nu har jag massa gott hemma med vill inte äta nått av det :/
Hoppas det ändrar sig efter träningen så jag kan få krypa ner i badet och äta lite gott där eller krypa ner i soffan och mysa där istället. Suck säger jag bara så nu sitter jag här och tvingar i mig mina jordgubbar bara för att liksom :P

Bästa bror fyller också år idag så Grattis till dig Anders! Ses på lördag och förhoppningsvis har vi hittat på vad vi ska köpa. Hatar att köpa present till nån som inte önskar sig någonting, är väldigt frustrerande. Har massor av tid på mig imorgon så får fundera ut nå bra. Ska även klämma in en fotbollsmatch, golfträning och om vädret tillåter en golfrunda efter träningen kanske :) Vill ha tillbaka min sommar nu!

Nu blir det soffan en stund innan J kommer hem och kanske några jordgubbar till innan vi fixar mat och drar ut till hundran för lite fotbollsträning, hoppas på uppehåll men det börjar se mörkt ut. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback