Mind your manners

Fortsatt sjuk så det suger just nu men ska åka med på matchen som absolut reserv som målvakt eftersom att vi inte har nån ikväll så Natta ställer upp och står och om det går bra står hon hela. Håller tummarna för att det ska gå bra så jag slipper och kan få sitta på bänken hela matchen istället.
Har varit duktig idag och städat hela lägenheten plus skura golv och dammat så nu luktar det riktigt gott men med det så kom svettningar och allmän matthet så märks att jag inte är frisk alls så hoppas verkligen på att bli bänkad hela matchen :P Skulle åkt med som coach men eftersom målvaktsbiten inte löste sig fullt ut så tänker jag vara en snäll kompis och ställa upp för Natta så hon inte känner sig helt ensam ikväll!
Ska börja plocka fram mina kläder nu så jag hinner vila en stund innan vi åker!
tjao hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback