My breath fogged up the glass And so I drew a new face and I laughed

Min kropp värker, mina fötter är inte mina bästa vänner direkt. :(
Kroppen tar ganska mycket stryk med det har varit så värt det! Igår blev det riktigt mycket golf, gick ut halv 5 och så gick jag med till hål 6 då jag va tvungen att kliva av för en timmes golfträning! Synd att det var min bästa runda i mitt liv, allt stämde men som sagt missade 4 sista hålen. Stod i en timme och slog wedgar så lagom mör i kroppen. Stod och ansträngde låren hela tiden och slog i backen så att gå sista nio kändes lite sådär men Johannes och wicke var så snälla så dom väntade tills min träning var klar och så gick vi ut igen och det va den bästa ide jag har haft på länge. Gjorde en birdie på hål 13 som är ett par 4 hål så jag gjorde glädjeskutt resten av rundan. Och det hade kunnat bli ännu bättre för bollen gick förbi hålet med bara några cm marginal så hade alltså kunnat gjort en eagle men då hade det varit dags att sluta tror jag. Man ska ju sluta på topp!! :) är så glad att golfen går så bra och allt funkar. Tyvärr tog min energi slut på hål 16 eftersom vi inte hade ätit nått och jag hade haft en väldigt intensiv träning så i slutet orkade jag knappt lyfta klubborna så spelade inte klart men blev riktigt nöjd allt som allt! :D
Min kropp har nog inte återhämtat sig sen dess eftersom jobbet är kaos så helgen skulle verkligen behöva vara endast vila men så kan vi inte ha det ;)
Idag så gick fotbollsträningen faktist väldigt bra förutom att kroppen är slutkörd och den blir inte piggare utav lite naturgodis till middag endast så förstår om jag är trött efter att ha missat ganska mycket mat nu i några dagar. Men men vad gör det när livet leker!
Imorgon är det fredag och det firar vi med nya sängen!!! Yees
Sen såklart fotboll och trevligt sällskap men först ta sig igenom hellday på jobbet, suck!!

Nu bäddar jag ner mig i sängen och somnar till tv:n och sover extra gott sista natten i sängen :)

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback