Shine a light in the dark and let me see where you are

Fy fan för vädret! Genomblöt när jag kom in från rundan, tom mina trosor va blöta så ni fattar hur blött det va. In och bytte om till långkallingar och varma torra kläder. Drack lite varm choklad så var jag som en ny människa igen!

Ikväll ska vi åka och köpa en cykel till Johannes ute i grillby, hoppas han gillar den så vi kan cykla mycket när sommaren vill komma tillbaka :)
Behövde bara skriva av mig om det här pissvädret. Usch jag vill ha nytt jobb sånna här dagar. Gärna ett där man fixar sig lite, blir så lätt att man bara har mjukisar eftersom vi byter om på jobbet och sminkningen ska vi inte prata om. Men man känner sig så mycket piggare när man fixar sig så vill väldigt gärna ha ett nytt jobb ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback