Tonight I'm gonna have myself a real good time I feel alive and the world I'll turn it inside out

Äntligen fredag och vilken bra start på dagen. Superkort arbetsdag(7-12.30) Yeeh. Får alltså fortfarande betelat och det känns väldigt bra. Har hunnit ner till systemet med Linn där jag träffade Natta så hon tog med min dricka hem till sig på en gång sen släppte jagav Linn hemma hos henne innan jag åkte hem till mamma och pappa med deras new body och hämta ett bord till vårt vardagsrum. Sen for jag upp på stan och hittade en klipptid på engång så nu sitter jag här hemma med mycket kortare hår...          typ ;) kanske bara är jag som tycker det och fick lite bannor för att jag är så dålig på att gå till frisören så ska väl ta tag i det ordentligt.
Nu ska jag ta en liten powernap innan jag fixar mig och åker ner till Natta så hon får tillbaka sin cykel :)
GATUFEST IDAG!!! yes ska bli så jävla kul, bästa helgen någonsin :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback