Wouldn't change a thing

Solen är tillbaka! Älskar det här vädret så nu åker sommarkläderna fram på riktigt :)
Väldigt besviken att jag missade min golfträning igår men med tanke på vad kroppen åkte på på matchen så kände inte min rygg/nacke så mycket för golf. Tror jag måste be Johannes knäcka till den igen så jag kan vända på mitt huvud utan problem och att ryggen inte låser sig hela tiden.   Ikväll laddar vi för fotbollsträning och innan kommer Natta upp och käkar med oss innan vi åker ut på fotbollsmöte innan träningen. Slutade tidigare idag så åkte med Isabel ner till stan för att kolla lite kläder men kom självklart hem tomhänt. Får alltså fortsätta hålla koll på min tubtopp att den sitter kvar innan man lämnar lägenheten tills jag har skaffat en ny i en mindre storlek.

Har även halkat in på rätt spår igen med träningen så det känns superbra. Älskar att träna och tänker typ konstant på hur skönt att det skulle vara att gå ut på en löprunda, vad händer med mig?! :) Nöjd är jag iaf!
Är supersugen på melon också men det får vänta tills efter träningen och mina jordgubbar är äntligen uppätna så nu måste jag köpa nya. Åh vad jag älskar sommaren när man kan äta massa gott som desstuom är nyttigt! Skulle också köpt hem plocksallad idag från maxi också men blir lite tajt med träningen och mötet så får bli en annan dag.
Imorgon börjar även EM så blir soffhäng en stund framöver men sen kommer träningen igång igen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback