What better way to spend the night than wasting it with you

Sverige förlorde så nu är det väl kört antar jag och jag är absolut inte sugen på fotbollsträning ikväll. Känner mig inte pigg alls och skulle hellre stanna hemma och ta det lugnt men antar att jag måste åka ut ändå..
Hade hoppats på bra väder när vi var uppe på golfbanan i södags så jag fick ta lite bilder men regnet kom väldigt fort och bestämde sig för att stanna så får bli bilder en annan dag när solen skiner.
Annars händer det inte så mycket i mitt liv. Jobbet är riktigt lugnt så det är riktigt skönt och vi är alla laddade inför lördag då vi ska krossa och vinna!
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på tv och försöka bli pig inför fotbollen men känns ganska tveksamt! :(


Usch är inte alls på humör idag känner jag :/

Såhär nöjd vill jag alltid varaBästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback