Du är allt jag nånsin önskat

Matchen i lördags gick sådär. Förlorade med 5-4 så nu ligger vi trea. Tog iaf ikapp ett stort underläge så det är bra att kunna kämpa på och det va så orättvist att dom lyckades få in sista målet :(
Har fina skrapsår på knäna som gör sjukt ont men dom läker väl om man inte pillar på dom som jag självklart ska göra men nu ska jag sluta på riktigt och låta dom läka i lugn och ro och bara smörja på kräm så jag inte drar upp dom så fort jag böjer på knät.
Blev en ganska lugn utekväll i lördags efter mellotittande hos Frida. Kom hem runt två och mådde faktiskt ganska bra dagen efter så det va skönt. Hade filmdag/kväll med massa gott :)

Idag har jag riktigt ont i magen, började igår men tog mig till jobbet ändå. Mådde illa och sprang på toa hela tiden. Blev en kort dag så stod ut men idag va det hopplöst. Legat i fosterställning med en vetekudde tills Johannes kom hem med mina tabletter så nu börjat det bli bättre. Imorgon är jag tillbaka på jobbet igen så det behövdes verkligen bara en dag hemma med lugn och ro med vetekudde och tabletter.

Igår hade jag det jätteskönt i badet framför vampire diaries och tända ljus, snacka om att all stress och stelhet försvann. Dock lite problematiskt att titta på ipaden när Zlatan sätter sig framför men han måste ju få vara med också :) dock va det lite synd om honom när han ramlade i. Inte helt eftersom jag är supersnabb och han få tag i honom men då va de synd om honom :P
Nu är det mys med honom hela dagen för han är verkligen den bästa på att få en att må bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback