En falskhet så bra att man nästan tror på den

Jaha då va veckan igång igen. Har träning ikväll men blir hemma för jag har lyckats paja foten på nått vänster. Typ som om jag har stukat den men det är på insidan och är väldigt svullet. Blir hemma med bandage istället och hoppas på att det försvinner. Hoppas bara det inte va som min första läkaren sa om min fot för då växer det ut ben på den sidan av foten jag har ont :S men som sagt hoppas på att det går över.

Spelledigt i helgen också så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Mellokväll garanterat men vet inte var än.
Vill hitta på nått kul iaf det är en sak som är säkert. ;)







Falskhet är det värsta jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback