Hold my hand and keep it thight

Uppstigning kl 8 idag och snabbt in i duschen för att bli pigg. Slog ihjäl tiden med mysig frulle tillsammans för en gångs skull. Marcus som också va uppe med tuppen kom över och gjorde oss sällskap. Fixade iordning oss och så innan vi åkte till ilian för att kolla på innebandy, fick sällskap av grabbarna så jag slapp sitta själv.
Inte den bästa matchen vi sett men Maria gjorde iaf en kronwald eller hur det stavas och vi utsåg henne till matchens lirare ;)
For till Västerås och köpte nya löparskor för skobidraget, man tackar hjärtligast :)
Ett nytt skydd till ipaden och en sodastream fick också följa med hem så nu hoppas jag på att panthögen här hemma ska minska drastiskt!

Har precis tittar på berättelsen om Pi en gång till så Marcus fick se den och tror vi ska kolla på en till. Är grymt sugen på att testa mina nya skor men kan säga att jag ligger ganska bra här hemma i min onepiece uppkrupen i soffan så får nog bli en vilodag. Kroppen säger inte emot kan jag lova! Nästa vecka är det nya tag som gäller för få ska jag träna innebandy både på tisdag och torsdag hoppas jag och fotboll onsdag och fredag :)

Nu måste jag återgå till soffan så hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback