It's fridaaaaaay

Äntligen är veckan snart över. Bara en kort jobbdag kvar sen är det träning ikväll. Min trötta kropp känner sådär för det kan jag säga men det är bara lite träningsvärk och lite blåmärken på ryggen från fysen. Asjobbigt att ligga på ett stenhårt golv och träna så nästa gång ska jag ligga på något mjukt.
Idag ser jag ju inte direkt fram emot att börja dagen med mopedåkning på korsängen men men sen blir det bilen ut till veckholm. Idag hoppas jag på en snöfri dag så man inte behöver fundera på att köra fast eller inte ens se vägen. Så jobbigt när det händer saker på fredagar...

Imorgon är det dop för minella ute i lillkyrka och sen bär det av mot Uppsala för match mot Loke :)
Nu är det dags för jobb sen är det äntligen slut på vardagen och vi välkomnar helgen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback