Jag kan inte ens funka utan dig

Åh så glad och pigg man blir av solen. Tänk om man bara kunde pallra sig ut med kameran nån gång. Om det är bra väder i helgen ska jag lätt ut. Skulle inte skada med lite mer värme men skulle aldrig lämna min dunjacka på bra länge. Men det får inte vara för varmt för först måste jag till fjällen och då vill jag helst ha minusgrader så det inte blir så jäklans blött och om vädergudarna håller vad dom lovar så ser det rätt bra ut däruppe iaf! Bara 7 arbetsdagar kvar! Låt dom gå fort, snälla.

Idag lyckades jag med något som är helt otroligt. Jag gjorde illa knät på min bilrunda idag, alltså så ont så jag inte kunde gå först och knappt klara av att köra bil. Skulle hänga ut ur bilen eftersom man inte når brevlådorna när folk inte kan ha vett att skotta!!! Seriöst hur långa armar tror folk att vi har när man ska nå ner till lådorna som sitter i däckhöjd och jag vägrar gå ur bilen. Inte mening att jag ska hoppa i och ur bilen hela tiden så när jag hängde där lite fint så gled jag till med foten som jag spjärnade emot med och knäckte knät bakåt på nått vänster så jag inte kunde sträcka ut det. Jag måste ju va en av don klantigare människorna i världen tror jag.
Gick dock halvt över så jag kunde ge allt på fysen idag, det går framåt för man märker verkligen hur mycket mer man orkar nu :)
Kul med resultat!
Imorgon blir det jobb, handling, lite solning och sen innebandy. Bra dag helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback