Känslan träffade mitt i prick

Åh så nervös jag va igår inför träningen. Kände att det skulle gå sämst och kände typ ingen där men va fan hade jag att oroa mig för, gick över förväntan så jag är grymt nöjd nu. Känslan jag letade efter hittade jag på innebandyplanen och känner mig allmänt lycklig. Dock blir det väldigt mycket träning...
Tisdag - fredag är det fotboll, innebandy om vart annat men kul är det :)
Ska försöka hinna peta in gym, OMG!?!?!?
Aja just nu ska jag bara ta en dag i taget och bara njuta. Idag känner jag kanske inte så mycket njutning eftersom jag har träningsvärk from hell!
Men ikväll är det träning igen så då kanske den kan försvinna om man får springa lite :) imorgon har jag planer på att sova länge ;) nu är det off to work innan man får ta helg.
Nu är minusgraderna tillbaka, woho!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback