Mellokväll

Idag har det storstädats här hemma medans Johannes va i Västerås. Dammsugit, torkat golv, tvättat och fixat har hunnit med innan jag gick ut på en kort promenad för det va isbana överallt så kände att det va dumt att halka omkring därute. Mest skönt med lite frisk luft och få igång benen. Hade en riktigt dålig träning igår från min sida så kändes skönt att bara gå av sig lite.
 
ikväll blir det myskväll med Maria, Matilda och Malin framför melodifestivalen! Hoppas på att alla låtar inte suger ;)
imorgon ska jag kika på innebandy innan vi ska till Västerås en snabbas och shoppa lite :) måste använda skobidraget så funderar på nya löparskor. Dags att byta ut mina tycker jag. 
 
Bjuder på en fin bild på min underbara vän och mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback