Mitt vinterland har återvänt

Dåliiiigt kaos på jobbet idag då. Skulle ge vad som helst för att sitta på ett kontor och ruttna bort istället för att va livrädd i bilen blandat med irritation. Började med att köra fast i världens snödriva så bara hoppa ur bilen och börja skotta. Alltid kul att folk sitter och tittar på och inte erbjuder hjälp....
Sen klättra i snövallar och storsatsning upp för backen och glada tillrop från glada gubbar som faktiskt hjälpte mig att komma loss när mitt humör hade nått botten. Hjälpte Isabel att komma loss idag också så trodde inte dagen skulle bli bra men fick sluta vid 4 så nu vilar jag upp mig i soffan sen blir det innebandy ikväll :) tredje gången den här veckan och träningsvärken blir bara mindre och mindre :) imorgon är det fotboll så hoppas fotbollen håller så det inte blir problem på lördag.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback