Som en lyckorus utan slut

Utan till match på lördag då, jag va bh grym! Haha nej skojja bara men är faktiskt uttagen trots att det nog blir till att nöta massa bänk. Man måste börja någonstans och här är min chans. Kommer dock ha lite bråttom om jag ska hinna med dop innan så får bli lite stressigt men det ska nog vara lugnt.
Den här veckan blir det träning för hela slanten och snart är min månad över på jobbet så man får börja tidigt igen. Att sluta kl 5 kanske inte är så sent för er andra men när träningarna börjar kl 6 så blir det lite stressigt och man hinner göra väldigt mycket när man slutar halv 4 kan jag bara säga. Storhandla, städa och typ fixa mat brukar jag hinna och då har jag hela kvällen framför mig så jag ser fram emot tidig uppstigning så jag har massa tid över för min lilla kisse.
Men nu när jag ändå jobbar sent ska jag njuta av serier, mysfrukost i soffan och extra gos med Zlatan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback