Vad vore jag utan dig

Äntligen! Det är inte en dag försent att solen ville komma tillbaka. Man blev så mycket gladare och piggare. Seriöst alla skrev om solen så man märker hur mycket man saknat den. Har ju nästan gått och blivit deprimerad pga vädret men en liten dos sol gör att man kan bli piggare igen. Hoppas på fint väder i helgen så man kanske kan gå ut på en promenad eller ta en liten skidtur och foten tillåter som vi hoppas att den gör!
Nu är det inte lågt kvar till fjällen och efter det kan man börja längta efter sommar och sol. Vi planerade iaf våran resa och den går till Thailand i november! Ska bli grymt kul men en bra bit kvar ;) haha men ska bli så jäkla skönt att slippa november så nu kan man se fram emot det. Dock blir det nog ingen lång semester i sommar men om jobbet blir bra så kan det bli ganska sköna dagar och då gör det inget att man jobbar om man får sluta tidigt. Ska bestämma om det blir en eller två veckors semester så blir lite ändå plus att sommaren går fort och när den är över så är det inte långt kvar till november ;)
Längtar!!!

Men först en härlig fjällsemester med min familj i härliga Vemdalen!






Vad skulle jag göra utan min underbara sambo det frågar jag mig själv väldigt ofta för han får då stå ut med mycket. Mitt humör är som en jäkla bergochdalbana så jag har tur att han älskar mig ändå! Idag fick jag en välbehövlig massage så jag kan bara säga tack älskling! Du är bäst och jag älskar dig mest <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback