Härlig skidväder

Den här helgen har vi äntligen fått använding av våra nya skidor. Igår och idag har vi tagit oss ut en sväng på golfbanan :) Igår fick vi med oss Putte och Isabel och idag va vi själva så då passade jag på att ta med mig kameran och tog lite kort där uppe :)
 
Har känt världens kall för att städa så idag har det storstädats och så ska det rensas här hemma men först ska vi titta på Arsenal sen äta middag hos mamma. Igår hände inte speciellt mycket förutom att vi såg en ganska bra film innan jag hade tok hets och va jätterastlös som vi senare kom fram till att det var en övertrött Maria som gick omkring här hemma. När jag äntligen hade lagt mig i sängen och lät mig själv slappna av så somnade jag som en liten gris utsträckt över hela sängen :P
 
.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback