Jag är lyckligare nu

Har en sån där härlig känsla i magen just nu. Lycklig över livet helt enkelt :)

Drinkkvällen med Victoria va riktigt lyckad då alla drinkarna va drickbara trots freestyle av oss ;) ute va det dock helt värdelöst så där blev vi inte långvariga. Hem och glo gossip girl innan Johannes kom hem. Popcorn maskinen min bästa vän gick sönder :( Buhu! Men vi åt ändå.
Sov alldeles för länge dagen efter. Vaknade sist av alla här i lägenheten och det händer ju inte allt för ofta.
Blev en riktigt slappardag på söndagen och en onödig tur till Västerås.....




Nu efter en helvetsdag ligger jag i soffan med ett knä som gör så sjukt ont och en katt som ligger på mig och är blöt. Men han är söt ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback