Överkörd flera gånger om

Eftersom vi va så några idag på träningen och Johannes tränade oss själva så fick han en snilleblixt. Han bestämde sig för att köra skiten ur oss och man kan verkligen säga att han lyckades. Efter fysen så skulle vi spela lite boll men det va bara att lägga ner eftersom ingen kunde gå. Kändes som jag hade två cementklumpar som ben och va alldeles för trött i huvudet.
Tror dessutom att Lollo blev hög av träningen för jag fattade hur hon fick sitt tokryck men kul att nån hade energi. Tror dock att hon sover gott ikväll ;)

Testade dock mig själv genom att klättra upp för ett rep och nudda taket! Är stolt över mig själv för det trodde jag verkligen inte att jag skulle klara av så lite bitter över att Natta inte tog kort :P
Istället så lyckas hon ta bild när jag inte ser så smidig ut när jag kryper genom ett hål för att fixa musiken, där passar hon på liksom...

Tror mitt när minne är lite taskigt också för jag skyndade hem från jobbet och fixade mig innan vi skulle åka. Plockar fram bananen som får stilla min hunger eftersom jag inte hinner äta förens efter träningen och vad ligger kvar på köksbordet när vi har kommit halvvägs? Min banan såklart så det va jäkligt tur att Ica va öppet så jag fick köpa en banan där istället. Men pga att jag fick i mig den så sent så fick jag ju jordens håll så jag va tvungen att sträcka ut ett tag så jag missade interntävlingen mot Jenny i hopp....

Imorgon funderar jag på innebandy faktiskt! :) måste hitta en sport där jag känner glädjen igen förutom fotbollen såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback